miercuri, 27 mai 2009

viva el sueno


genialul scoate purpuriul din flux

vizualizeaza:
ea: tu in vama pe terasa in expirat...ora 14(ganduri spre orizont)...primesti un msg...nu auzi pentru ca nu ai telefonul la tine;

el: la costum*..vine pe strada principala in vama...drumul gol(din cauza caldurii) si se indreapta spre expirat tanjind dupa un salitos...costum negru cu dungi pierdute...tenesi si camasa scoasa din pantaloni intr-o parte, ceasul* care indica 14.01 intr-un V perfect;

ea: observa ciudat cum un reflux lasa pe plaja o scoica purpurie..privirea atintita catre soare...iar soarele speriat se ascunde dupa luna;

o tresarire...o adiere...te prinde de mana si iti spune: somn usor!

4 comentarii:

julie spunea...

lasat pe trandaveala. eu am revenit, tu ce faci? muuuaaaah

Anonim spunea...

Interesant

pAnda spunea...

Esti ingrozitor...chiar ca suckezi!! Te urasc pisi!!..oribil..teribil..

Anonim spunea...

poate sa-mi spuna orice. dar sa nu ma previna. sa vina din plin cu previn. sa-l sorb lent pe intuneric cu buzele visinii lipite de ciobitura sticlei. "invata sa o deschizi inainte sa o gusti" i-am soptit eu